Hos farmor och farfar

Bara Thorre här men det ska nog gå ändå ;).
Ja, denna vecka har jag och finne inte varit med varan (sad).
 För att jag har varit med min söta farmor och min starka farfar^^
Dom bor alltså inne i stan på söder.
Det har varit riktigt nice, passade på att träffa mina söta vänner Linus L, Viktor L och Richard H.
När jag kom dit satt Richard och fixade mega fet bas till Linus data.
Sen gluttade vi på en rulle som hette "THEM" som var baserad på en sann händelse och Richard satt och gjorde "gissa vem" med mobilen väldigt lustigt ^^





Och igår fick jag ett par grymt sköna byxor :)
Inkasserade på pub vid hötorget, måste bara säga att dom alltid har världens bästa personal där :P
Alltid trevliga, inte sälj galna och om det är brudar är dom alltid söta ^^
Nu när jag va där var det en skit cool brud från skåne med blont lockigt hår och en ring i näsan och en vild tatuering på armen(Grr rysningar haha).



Ja det va allt men inte riktigt allt ;)
I helgen ska jag och Karlberg (och kanske Til Robin och Sebbe H) till västerås på partaj hos våra käraste vänner Fabian R och Spookie. Vilket vi ser framimot mycket puss o lite nypis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0