HELGENS BRAVADER



Moj moj Thorre o Finne har överlevt helgen än en gång, sorry att vi inte har varit aktiva i helgen :(
Detta beror på att helgen var en stor succé :)
Det började på fredag med lätt och lugnt krök , rök och dans ^^
Vilket ledde till mer krafter på lördag där det brakade loss helt okey.
"host of the party" var nizzle vi tackar för gästvänligheten, det var människor från lite här och där som delade vår glädje (sigtuna,sshl,väsby,märsta,uppsala och jag tror någon skogsmulle smet in med)
Sedan efter en lång natt och lite sömn och många förvirrade hjärnor som på något sätt tog sig hem i morgonens tunna ljus, så välkomnade vi söndags morgonen med vodka och rökliga godsaker. 

Nu måndag har vi inte så mycket att göra och mina (Thorre) päron är i Malta så för närvarande befinner (Thorre) jag mig hos min farmor och farfar på södermalm.

tjuddilutt på er, nu ska vi ut och söka äventyret. Puss o lite naughty nyp


Kommentarer
Postat av: västeråsbo

tjena grabbarna i sigtuna kommer ni till mig i helgen som kommer elr? <3 väldigt bra blogg h3h3

2009-09-08 @ 16:23:07
Postat av: THORRE

vi kommer nu i helgen vad jag vet men hur kommer vi dit

2009-09-09 @ 18:36:02
URL: http://busigasigtuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0